Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA

viti i prodhimit
2025
Gjendje
I ri
Vendndodhje
Landsberg Gjermania
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
more Images
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
FAYMONVILLE MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Fotot tregojnë
Shfaq hartën

Të dhëna për makinën

Përshkrimi i makinës:
Përkrahëse gjysmërimorkio me platformë të ulët
Prodhues:
FAYMONVILLE
Model:
MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Viti i prodhimit:
2025
Gjendje:
i ri

Çmimi & Vendndodhja

Vendndodhja e shitësit:
Justus-von-Liebig-Straße 37, 86899 Landsberg, Gjermania Gjermania
Telefononi

Detaje teknike

Peshë totale:
47 000 kg
Konfigurimi i boshteve:
2 boshte

Detajet e ofertës

ID e shpalljes:
A8045426
Përditësim:
së fundmi më 25.06.2025

Përshkrim

Technical data MAX510-Z-2H-ATX-A-6.85-PA
Speed: 80 km/h
Total weight: 47,000 kg
Fifth wheel load: 23,000 kg
Axle load: 24,000 kg
Gooseneck length: 3,750 mm
Fifth wheel height loaded: 1,200 mm
Steering radius to the rear: 2,300 mm
Loading area length: 6,850 mm
Extendable by: 5,500 mm
Loading height with max. load: 350 mm
Chassis length: 2,600 mm
Loading height of rear chassis with max. load approx: 1,005 mm
Suspension travel: -150/+450 mm
Axle spacing: 1,360 mm
Total width: 2,540 mm
Total weight depends on fifth wheel load.

Low bed: Low bed with external supports in extendable design
"SUPER LOW" design, length approx. 6,850 mm.
Low bed with solid hardwood floor approx. 40 mm thick and
mechanical locking.
The supply lines are protected in the extendable
supports and automatically adjust to the respective low bed length.
5 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10,000 daN).
6 pairs of threaded blocks on the inner support for mounting
screwable RUD rings.
Rear chassis: Rear chassis with closed outer frame,
checker plate covering and continuous prism excavator trough approx.
1,250/700 x 505 mm, open at the rear.
2 pairs of lashing rings that can be folded outwards (LC 10,000 daN).
1 pair of tension rings lying in the trough (LC 8,000 daN+5,300
daN).
2 pairs of stake pockets for 100 x 50 mm stakes in the
outer frame
Gooseneck: Gooseneck in SNT design to optimize the
Bedpfx Ajizu Nwef Sjww
loading area length, length approx. 3,785 mm.
Gooseneck can be raised/lowered hydraulically and removed.
Technical fifth wheel load: 23,000 kg
For tractor units: 4 x 2, 6 x 2 and 6 x 4
PENDEL-AXLE: "PENDEL-AXLE", all axles hydro-mechanically
forcedly steered.
Hose rupture valve on the axle compensation cylinder with
automatic RESET function.
Hydraulic cylinder with shut-off valves and pins for
securing in raised position.
Final painting of the axles with 2 layers of 2-component paint in a single color in
"FAY-Gray-34-0260".
Technical axle load: 12,000 kg
Hydraulic axle compensation.
Axle tool.
Braking system: Braking system in accordance with EU regulations with EBS-E (2S2M)
without connecting cables to the tractor unit.
Electrical system: Electrical system in accordance with EU regulations, lighting 24 volts
ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
ASPÖCK-UNIBOX on the front connection strip with
24N, 24S & 15-pin sockets.
Connection in accordance with ISO.
24N ISO-1185
24S ISO-3731
15-pin ISO-12098
Steel construction: Steel construction made of high-strength fine-grain steels.
Steel qualities:
S355J2+N/S355MC (yield strength 355MPa)
S690QL/S700MC (yield strength 690MPa)
Paint: First-class and long-lasting corrosion protection of the standard shot-blasted welded frame guaranteed by a 2-component (2K) zinc dust primer. A high-quality 2-component (2K) top coat in a single color in RAL colors
of your choice.
Rear section metallized and painted in RAL 9010 (pure white).
No metallic paint possible.
Tires: Tires 245/70 R 17.5 3PMSF
At the manufacturer's discretion.
Load index (146/146F)
Preparation for screw-on container positioning for 1x 20' or
1x 40' container on the outer supports.
Without container locks.
i
i2" kingpins
iA galvanized steel bulkhead, approx. 400 mm high.
iA spare wheel with holder in front of the bulkhead.
i2 brake shoes with holder on the bulkhead.
iYellow-red air couplings on the galvanized connection strip at the front.
Steering from the front and rear can be operated using a cable remote control via push buttons,
with alignment control of the axles.
(without insta

Njoftimi është përkthyer automatikisht. Mund të ketë gabime në përkthim.

Ofrues

I regjistruar që nga: 2019

10 Njoftime online

Telefononi

Dërgo kërkesë

Tokëus 
Gjermania
Austri
Zvicra
Shtetet e Bashkuara të Amerikës
Mbretëria e Bashkuar
Franca
Belgjika
Spanjë
Meksikë
Itali
Holanda
Polonia
Federata Ruse
Bjellorusia (Republika e Bjellorusisë)
Ukrainë
Estoni
Turqia
Zelanda e Re
Irlanda
Republika Çeke
Danimarka
Finlanda
Suedi
Norvegjia
Luksemburg
Greqia
Lituania
Letonia
Islandë
Portugalia
Brazili
Venezuela
Argjentina
Hungaria
Sllovaki
Rumania
Moldavia
Sllovenia
Serbia
Mali i Zi
Shqipëria
Kroacia
Bullgaria
Maqedonia e Veriut
Bosnjë dhe Hercegovinë
Izraeli
Egjipt
Maroku
India
Indonezi
Koreja e Jugut
Japoni
Tajlandë
Malajzia
Vietnami
China
Tajvan
Irani
Bangladeshi
Afganistani
Shënim: Kërkesa juaj do t’u përcillet të gjithë shitësve në kategorinë e makinave. Kjo ju lejon të merrni shumë oferta.
Kërkesa nuk mund të dërgohej. Ju lutemi provoni përsëri më vonë.

Telefon & Faks

+49 8191 ... njoftime